Lite Uppdatering...

Nuså är det lov!
Ändå har jag massor att göra, känns det som..
Massor att köpa, jobb och PLUGG!
Men ja, datorn har man väl alltid tid med ;)

Idag, har jag varit på ansiktsbehadling! Det var helt otroligt fantastiskt skönt!
Sedan skulle jag åka till jobbet, men jobba bara en timme, sen fick jag gå hem, det var skönt, det behövde jag! :)
Så åkte jag in till Täby Ceeentrum! Då gick jag och klippte mig för jag var verkligen tvungen att klippa topparna!
Men Frisören var nog det värsta på hela dan! Aldrig att jag klipper mej där igen!
Eftersom att jag hade varit på ansiktsbehandling var mitt hår väldit oljigt, och jag förklarade det för honom, ändå sa ha efter att han klippt mej att jag borde duschalite oftarem jag baram jag duschade ugår! oc han bara: Jomenvisst (?)
Sedan när jag skiúlle ta betalt (Vilket förövrigt vart onödigt dyrt,,,) Så frågade han om jag gick i nian typ? Jag bara nej, jag går i tvåan!
Han bara: Jaha. Stor tjej.

Sen blev jag sur.

Men nu har jag duschat och ahh, dagen har varit bra iaf.. :)

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0