Tårta

Nu är det fredag, senast jag skrev var det tisdag, under den tiden har jag hunnit att åka till SST igen, och testat på att telefontracka folk! Det var kul och jag tror säkert att jag skulle kunna jobba som det i sommar. Men det här var bara ett test, och jag ska tid på måndag igen och göra en sista grej! Efter det får jag reda på om jag får jobbet eller inte! Wihuu!
Nu har resten av familjen också fått skolavslutning och det ska vi snart fira med tårta! Hohohoo!
Ikväll hoppas jag verkligen att det inte kommer att regna! För att jag vill verkligen se Teddy bears! Dem spelar på grönan ikväll och jag har verkligen sett fram emot det! :)
Sen kommer jag väl hänga med Hanna, och de e naaais! :)
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0