Skolan och Tandläkarna...

hejj ^^

Nu har det gått några veckor sen jag senast skrev :P men men, nu vet ni iaf att jag lever ;)
I veckan som varit har vi haftmatte prov som jag fick G+ på och så hade vi en föreläsning för ett tag sen, då fick jag VG :D sedan hade jag ett dataprov oxå, men har inte fått betyget än... sen har vi samhällsprov på fredag!
ush, jobbigt med prov igen när man inte har haft det på några månader :P

Klassen i skolan börjar bli mer å mer underbar :P den e rolig att va med iaf och  det e ju bra eftersom jag kommer att vara med dem i 3 år nu. :)
jag går på Täby Enskilda Gymnasium och till er som ska börja söka så kan jag rekomendera enskilda! Den har asbra lärare och bla bla bla..

Ver hos tandläkaren i Tisdags, jag åt ju nötter och en bit av tanden gick av, så då slipade hon ner tanden så nu har jag bara halva kvar "/ och sen ska jag dit igen i oktober... Jag tycker väärkligen inte om tandläkare! särskilt inte bedövningen efter tandläkarbesöket! Det e jobbigt, och när hon borrade i tanden så höll jag om mina händer och dem blev helt röda! XD Men nej, tandläkarSKRÄCK har jag inte, men jag hatar det iaf :)

let's put on some muuuusic! :D


Pussar och kramar, Joanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0