Tråk.

hehe, rätt dålig med uppdateringen, men det e väl bara för att jag har varit upptagen med bl.a. solen ;)

Hm har inte så mkt å berätta :p Juste bara det att idag får jag reda på om jag kommit in på mitt gymnasie eller inte! Fätt spännande för att jag har verkligen ingen aning! NollKoll.

hm, sen slänger jag väl i en sänhära då:

1.Vad heter du ? joanna.
2.När är du född ? 930613
3.Vart bor du ? stockholmaare.
4.Vem bor du med ? pappa, jessica, 2 syskon 3 bonussyskon (trillingar), 1 halv syster, 1 hund.
5.Trivs du där du bor ? oftast ja.
6. Vart vill du bo när du flyttat hemifrån ? stockholm eller malmö eller nått^^
7. Vad går du för linje ? Ska börja på media linjen (om jag kommer in).
8. Vad vill du ha för yrke ? Vet inte, men det visar väl sej förhoppningsvis.

Kärlek m.m:
9. Är du upptagen ? Nej.
10. Om ja, isåfall med vem ? 
11. När blev ni tillsammans ?
17. Trivs du med din kropp ? trivs.
18. Trivs du med ditt liv ? Jag tror det.
19. Tror du att du har en hemlig beundrare ? vet inte, kanske. ;)

Om dig:
20. Vad har du för stjärntecken ? tvilling.
21. Hur lång är du ? 168,3
22. Beskriv din kroppsform ? normal!
23. Vad har du för ögonfärg ? bruna.
24. Vad har du för hårfärg ? brunt.
24. Trivs du med ditt utseende, hårfärg, osv ? Ja, men man har väl sina dåliga dagar.
25. Får du månadspeng ? Aa.
26. Om ja, hur mycket ? 500 mer eller mindre.
27. Är du en datanörd ? Ibland.
28. Hur många timmar spenderar du framför datorn per dag ? Jag vet inte, beror på väder osv.
30. Går du på någon sport ? Nej.
31. Har du gått på någon sport ? typ
32. Vad gör du om 10 år ? vet inte.
33. Är du bi/homo/hetrosexuell ? hetrosexuell.
34.Trivs du med det ? mm.

Sant/falskt:
35. Du är en tjej ? sant.
36. Du röker ? falskt.
37. Du tycker om lakrits ? sant.
38. Du tycker om choklad ? sant.
39. Du gillar fiskar ? sant (att äta).
40. Du bor i hus ? sant.
41. Du har en egen dator ? sant/falskt.
42. Du är 18 år ? falskt.
42. Dina föräldrar är gifta ? sant.
44. Du har vart utomlands mer än 5 gånger ? falskt.
45. Du har svarat ärligt på alla frågor ? sant


Sen tänkte jag sejja; ta det försiktigt i solen! :)
Sen ska jag vell inte uttråka er mera ! Puss

Kommentarer
Postat av: Jen

adå de är jätte bra :) me dig?

2009-06-29 @ 17:16:07
URL: http://metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Anonym

hej!!

såg du kanske skulle till skåne

du kan ju höra av dig om du har lust att ses!!

<3

2009-06-29 @ 19:41:55
Postat av: JAG

Hm, vem e anonym? :S

2009-06-29 @ 22:22:32
URL: http://girlylife.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Jag har varit och fotat vid havet :P bilder finns på bloggen..

2009-06-30 @ 16:27:24
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0