maskface.


Nuu så sitter jag här å jag har just tagiit på mejj en mask! :o Men det tycker jag är bra för att då kan man känna sejj fräsch å snygg till imorrn :) Och varför jag gör detta nuu är för att jag antagligen bara kommer att försoova mejj imorn ><
 
Jag hadde hitat nån halv nivea mask så det vart juu perfaa! :D Den e ball :)

sedan, så snarast som möjligt ska jag gå och lägga mejj, har teip 15 minuter kvar :P

Så Hära blir miin dag imorrn ^^

- Fixa mejj fiinast! :D
- Bjuden på fika på nått ganska nytt ställe :D
- skoolavslutningen :')
- Hem och fixxa mejj igen, kanske tillåme fiinare ;)
- Studentfeest :)

Det e naais! Bara bara kuul :)

Justee, sen har jag ju nu fixat designen, väldiigt amatörig XD

God natt sötisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0