Hos Hanna!

GodMorgon!

Nu e jag hos Hanna, Hanna sover och det e omöjigt att väcka henne xD Därför lånar jag hennes dator ^^

Igår så kollade jag och Hanna på Bio, NEW MOON!!! Den var asbra, kanske twilight var bättre, men det var new moon som typ fick mig att gråta xD (Bara så att ni vet så e jag ingen twilight nerd!)

Sedan var Hanna och jag och några andra bjudna till en familj på smaskig middag, och sen kollade på Napolion Dynamite! :D (y)

Nästa helg så är jag bjuden på en fest med Holllywood tema, vet inte riktigt vem jag ska vara... förslag? 

Hmm, nu funderar jag över om man skulle hälla ett glas vatten över Hanna, eller låta henne sova en stund till...

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Hanna<3

hallå !! jag behöver min skönhets sömn ! daaa xD <3<3<3 puuusss

2010-01-03 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0