En Torsdag!

HejsanSvejsan!
Jag är heelt galet trött! Jag är heelt gaaleet trött heela tiden! Jag tror faktiskt inte att det hjälper med att sova,, för jag tycker att jag sover hela tiden!? (Typ)
Så, hmmm, va kan det vara?...hmmm.
Och en annan sak jag hmmmar åt är en uppgift i skolan, vi ska då intervjua en person, som om det skulle sändas i radio (alltså en intervju i bara ljud) Och det ska vara klart den 19de! Och jag har inte någon riktig aning om vem eller vad jag ska intervjua!? ..........
Och idag har vi spelat fotboll! Det var skit kul! Men det är så pinsamt när man blir så röd i ansiktet när man blir varm :$ hihihh
...och en dagens låt...

Stand by Me - Playing for Change

(tipsad av Joakim faktiskt)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0