SST


Nu ska jag på en arbetsintervju!
Det blev jätte konstigt! För jag hade skickat ett mejl till sst (visar det sig) att jag ville sommarjobba!
Jag trodde då att jag hade sökt till att jobba inom omvårdnad i vallentuna, men icke! När han sedan ringde sa han att vi skulle träffas i stan, och inte i vallentuna! Jag kollade tillbaka på mitt mejl och fann att jag hade skickat till sst istället, vilket är ett företag som typ säljer saker, och jag har inte så stor koll!
Men jag har gjort lite sökningar nu och vet va de jobbar med. Och lite sånt som är bra att veta! Tycker det ska bli väldigt spännande! Men det blev ju lite knasigt! Jag ska på arbetsintervjuven nu redan ikväll! :o Sen blir det skoj!
PussOkraM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0