Back!

HejHej! Nu är jag tillbaka från Finnhamn! :) Det har varit en jatte rolig resa, träffa och lära känna vänner och sen har man blivit liite brunare! ;)




Lisa (moster min) Rebecka



Lisa och Amanda

Jag

Amanda och Lisa

Sven-Olof och Susanne

Olivia, Julia, Daniella och Amanda

Anette

Daniella

Julia och Deniella

Glass!

Daniella och jag

Aila, Stig och Ted

Rebecka

Bubbla!

Jag, Olivia, Lisa

Jag ror! Lisa & Oliviaa:)

Julia & Lisa

Olivia!

Jag solar

Julia och Daniella

Daniella

Julia, Amanda, Rebecka & Daniella


Stugan vi bodde i!

Lotta och Tilde!

Olivia & Marcel

Jag

Julia

Olivia & Marcel

Lilla söta Tingelling! (Tilde)

Jag


Becka!

Julia

Olivia, Marcel


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det är ju det :-P Jodå, den var bra

2010-07-06 @ 14:11:25
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: linda

Ni är er lika. (;



Kramar. (=

2010-08-15 @ 14:38:42
URL: http://lindaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0