Måndag.

Heeeeej! :)

Nu har jag tagit en låång dusch! Hääärligt!! :D
Läser lite nyheter, det e nämligen så att imorgon har vi quizz om vad som händer i världen och jag har nog världens sämsta koll på sånt :p
Så just nu läser jag lite om svininfluensan! Är det nån som e rädd för den?
Jag e inte så speciellt rädd för den men nu ser jag på aftonbladet att det e en man i 30 årsålder som har dött, Scaaary! Den nya influensan ger vanligen symptom i form av feber, muskelvärk, torrhosta.

Grönan igår var askul :D åkte nästan allt! Och till er som e rädd för att åka insane bör inte vara det! Den e verkligen inte så läskig + att den bara e i 30 sek. Men den var ändå kul :)

Hm, just nu e jag lite uttråkad... ska väl läsa lite mer nyheter -.- sen får jag väl göra nårot annat :)



PussHej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0