HOT!

HejHej!
Jag har varit så dålig på att uppdatera senaste tiden för att internet här hemma har börjat att kråångla! :( Det gillas ej! :P
Nu funkar den hyfsat bra dock! ^^
Imorgon så ska jag iväg till strägnes och senare på kvällen så ska vi ha lite mys med min släkt som kommit upp! :D
Sen på söndag kommer mina små systrar hem från skåne! :D
Jag skulle ju egentligen följt med men sen började ju jag jobba! och sen sluta jag jobbet typ två dagar efter att dem åkte! Så det var otroligt irriterande! MenMen, min morfar kommer också och han skulle ta med sej sin gamla systemkamera till mej! så fårse hur den funkar! :)
Well, så ser min helg ut och jag kommer garanterat inte hinna uppdatera imorrn! tyvärr! :P
Har varit en varm o skön dag, typ 100 C i solen! :) det gillar vi! .. Eller... ;)
Nu ska jag ta ett stort glas vatten och släcka törsten och sedan ska jag gå en liten promenaad :)
PÖSS!
Ett litet skratt..
Ursäkta min bästa humor! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0