Take meee out!

TjaTja :)


Har kollat på date movie nu för ett tag sen xD Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu... en del kollar på Tv men det gjorde jag ju nyss, en del badar i bad tunnan men det orkar jag inte göra och resten sover men det vill jag inte :P Så funderar på att hitta lite ny musik att ladda över till mobilen :) Kanske jag kan titta på ett vänner avsnitt med!

Imorgon ska jag till GrönaLund! Var där senast i Juli tror jag men då åkte jag inget, får se om jag åker nått nu ;)

Har inte så mkt att skriva nu men vi kan ta en låt kanske ;)



GoodNatt!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

sv. okej =) jag är 17 dudå?

2009-08-31 @ 08:12:07
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0