Hedda<33Jamina<33

HeyHey :)

Idag ska jag sejja er... att jag har sett på bio! Jag såg Ice Age 3 i 3D!! De va fätt ballt! och fätt kul. Jag kollade på bio med Hedda och Jamina!!! Hedda har jag inte träffat på typ 1 år och Jamina har jag typ inte träffat på kanske två år! :o Dem var iaf i stockholm och eftersom jag bor nära så är det ju alltid suverääänt att se dem igen! Ajja nu ska jag inte dryga! Jag ska sova!

Dröm  sött! Gooooood natt! :)

( mee todaay! XD )

Outfit:
Blå Chinos, NewYorker linnet/skor, en grå kofta.

♥            chai latte, piggelin och godis "/ ......

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid trevligt att träffa dig :) <3<3<3

2009-08-08 @ 20:56:37
URL: http://tamponghedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0